Gyakori kérdések: Görögország Makrygialos utazáshoz

 

A tökéletes nyaralás titka, az országban egyedülálló: Az Andromeda Travel minden általa vállalt szolgáltatásra 100%-os elégedettségi garanciát vállal!

E garanciánk a védjegyünk, hogy csak azon megbízásokat vállaljuk el, amivel ennek tudatában tudjuk szolgálni a Vendégeinket harmonikusan.

FONTOS: magyar állampolgár (mind felnőtt, mind gyerek) érvényes személyazonosító igazolvánnyal is gyakorolhatja a külföldre utazás jogát az Európai Gazdasági Térségről szóló Egyezményben részes tagállam területére történő beutazáskor és a tagállamok közötti utazás során, valamint ha azt nemzetközi szerződés lehetővé teszi.

1.) Mikor érdemes jelentkezni?
Minél előbb, mert a helyek korlátozottak és korai megrendelés esetén pénzt tudsz megspórolni.

2.) A szerződés mikor jön létre?
Az utazás megrendelésével és az Andromeda által írásban történt visszaigazolással és a megrendelt szolgáltatások Megrendelő és/vagy Utas (továbbiakban: Ügyfél) általi megfizetésével. On-line és/vagy elektronikus megrendelés esetén az Ügyfél megrendelése elküldésével elfogadta Andromeda általános utazási feltételeit. Ebben az esetben a szerződés és/vagy megállapodás akkor jön létre, ha az Ügyfél az utazási feltételek szerinti díjat bizonyíthatóan megfizette Andromedának, valamint az a megrendelést írásban visszaigazolta. On-line megrendelés esetén szerződéskötésnek minősül az is, ha az Ügyfél Andromeda visszaigazolása alapján az esedékes díjat megfizette. Ha a jelentkezést helyhiány vagy más ok miatt Andromeda csak feltételesen fogadja el, a szerződés csak akkor válik hatályossá, ha Andromeda Ügyfelet a jelentkezésének feltétel nélküli elfogadásáról értesíti és a megrendelt szolgáltatások megfizetésre kerültek Ügyfél által. A jelentkezés végleges elfogadásának időpontjáig a szerződés megkötésétől következmények nélkül bármelyik Fél elállhat.
Az Általános Utazási Szerződési Feltételek: honlapunkról letölthető vagy irodánkban átvehető.

3.) Kell-e érvényes úti okmány a megrendeléshez?
ÉRVÉNYES ÚTI OKMÁNY A MEGRENDELÉSHEZ NEM SZÜKSÉGES.

4.) Az utazáshoz milyen érvényes úti okmány kell?
Az utazáshoz feltétlen kell úti céltól függően érvényes új típusú plasztik kártyás személyazonosító igazolvány vagy érvényes útlevél. Görögországi utazáshoz elegendő a személyazonosító igazolvány, ha nincs útleveled. Amennyiben az utazó nem magyar állampolgár, akkor a beutazási feltételekről fontos érdeklődni a megfelelő nagykövetségeken.

5.) Gyerekeknek kell-e úti okmány az utazáshoz?
A személyazonosító okmány gyerekeknek DÍJMENTESEN kiváltható a területileg illetékes Okmányirodában, így az útlevélkészítés díja nem terheli az utazást. Amennyiben az utazó gyermek nem magyar állampolgár, akkor a beutazási feltételekről fontos érdeklődni a megfelelő nagykövetségeken.

6.) Megrendeléshez mire van szükség a részvételi díjon kívül?
Az utazó(k) neve(i), lakcím, e-mail cím, telefonszám. Utazáshoz érvényes úti okmány számot az utazás előtt legkésőbb egy héttel írásban kell eljuttatni Andromeda részére, mert az utasbiztosításhoz szükséges. NAGYON FONTOS: az úti okmányban lévő neve(ke)t kell megadni!

7.) Mik a fizetési feltételek?
Az Andromeda Travelhez beérkezett adatlap alapján küldjük a pénzügyi visszaigazolást.

8.) Fizetés módja?
Átutalással vagy közvetlen készpénzbefizetéssel egyszámlánkra. BANKSZÁMLASZÁMOT A PÉNZÜGYI VISSZAIGAZOLÁS TARTALMAZZA. A BEFIZETÉSI / ÁTUTALÁSI BIZONYLAT KÖZLEMÉNY ROVATÁBA KÉRJÜK BEÍRNI: Megrendelő neve+utazók száma, úti cél és utazás időpontja.

A kitöltött adatlap és egyeztetés alapján elkészítjük a szerződést, melyet elektronikus módon e-mailben küldünk vagy levélként postázunk. A pénzösszeg Andromeda Travelhez történő beérkezése után, a számlát kiállítjuk és e-mailben vagy postán küldjük. A megrendeléshez szükséges dokumentációkat aláírva kell online vagy bescannelve/lefotózva e-mailben (andromedatravelutazas@gmail.com) vagy levélben elküldeni az Andromeda Travelnek. On-line megrendelés esetén szerződéskötésnek minősül az is, ha az Ügyfél Andromeda visszaigazolása alapján az esedékes díjat megfizette (szerződésre utaló magatartás!).

9.)  Van-e a kint tartózkodás ideje alatt képviselet?
Igen, minőségi szakértelmű asszisztencia adott a kint tartózkodás ideje alatt.

10.) WiFi van?
Térítésmentes WiFi kapcsolat  a Dias Hotelapartman vagy a Star Beach Residencia Resort közösségi részén érhető el.

11.) Hogy néz ki a strand?
Homokos, lassan mélyülő szabad strandok az Égei-tenger partján zuhanyzóval, öltözőfülkével. Egyes partszakaszon napernyőt és nyugágyat helyeztek ki a vendéglátó egységek, amelyeket fogyasztás ellenében, aki szeretné, használhatja. A fogyasztás ára normál tarifával van. Természetesen a saját strandi felszerelés sem kizárt. Teljesen ellazulva élvezhet egy másik dimenziót, ahonnan megújulva tér haza. A homokos tengerpart mellett előfordul sziklás öböl és kavicsos vízpart is. Videók, fotók a Galéria menü pontban.

12.) Milyen pénzt vigyek magammal?
Görögországba EURO-t.

13.) Ivóvíz iható?
Makrygialos oly szerencsés helyzetben van, hogy rendelkezik iható ívó vízzel. Nem szükséges palackozott vízre költeni a pénzed.

14.) Boltok mennyire vannak a szállástól?
Közel vannak a szálláshelyekhez. Ugyanabban az üzletekben vásárolnak a helyi lakosok is, mint a turisták. Hasonló árak vannak, mint Magyarországon. Általában gyümölcsöt, zöldséget, halat a helyi piacon vásárolják meg a görög házi asszonyok.

15.) Milyen szállástípusok vannak?
Stúdió: 1 hálószoba egy légtérben a főzőrésszel és rendelkezik saját zuhanyzó/wc-vel.
Apartman: 1 vagy 2 vagy annál több hálószoba, a főzőrész külön légtérben vagy egyben az egyik hálószobával és apartmanonként saját zuhanyzó/wc. A két vagy több szobás apartmannak egy zuhanyzó/wc és egy főzőrésze van, tehát közös a két vagy több szobának.

16.) A szobákban van-e klíma?
Mennyivel kellemesebb érzés, ha egy hűs szoba fogad. Légkondicionáló igényelhető különbözeti díj ellenében a megadott díjszabás szerint. Megrendeléskor előre kell jelezni és fizetni, mert korlátozott számban áll rendelkezésre. Főleg a szezonális nyári hónapokban (június-július-augusztus) érdemes előre klímát rendelni a mediterrán éghajlat végett.

17.)  Étkezést tudok-e rendelni?
Ha van előre megrendelt étkezés, akkor nem kell a főzéssel, ételkészítéssel tölteni az időt, és így a nyaralás alatt teljes a kényeztetés és a kikapcsolódás. Nagyon finom eredeti görög hagyományok alapján készített reggelis vagy félpanziós étkezés. A megérkezés napján, már vacsora van, az utána következő napokon reggeli és vacsora, majd a hazautazás napján, reggeli lesz az utolsó étkezés. Bőséges kontinentális reggeli ingyenes büfé italfogyasztással, és ínycsiklandozó, változatos 3 fogásos menü vacsora édességgel vagy gyümölccsel. Mediterrán étrend nemzetközi konyhával kiegészítve az egészséget elősegítő ízletes, házias jellegű ételekkel.

18.) Fakultatív programok  vannak, ha nemcsak a napon sütkérezni szeretnék?
A helyi görög iroda szervezésében, melyekre a helyszínen lehet jelentkezni. Tájékoztató és részletes leírások és galéria »»

Újdonságok és klasszikus fakultatív kirándulások és programok között lehet csemegézni, ahol a helyszíneket magas szinten ismerő, magyar nyelven is beszélő idegenvezetők mutatják be és kalauzolják a Vendégeket. High tech programok sem hiányoznak, tudsz búvárkodni, vízi síelni, jetski és wakeboardozás – mind könnyen elsajátítható, ha még soha nem próbáltad.

19.) Busz jellemzői, kategóriája?
Az autóbusz a nemzetközi szabályoknak megfelelő. Légkondicionálóval felszerelt. Csomag befogadó képessége korlátozott, így személyenként egy bőrönd és egy kézitáska elhelyezésére van lehetőség. WC nem minden esetben van rajta. Előre megtervezett útvonalon halad és tart technikai megállókat.

20.) Hol van Makrygialos?
Könnyedén elérhető nyaralóhely, a tengerparton található.  Közel van a második legnagyobb görög városhoz, Thesszalonikihez. GPS:  É. 40.412940 K. 22.608330


Nézd meg Makrygialos térképét nagyban

Kíváncsi vagy, milyen idő vár? Nézd meg itt: Időjárás

21.) Mikor kapok vouchert, részvételi jegyet?
Az indulás pontos részleteiről az utazás előtti héten e-mailben vagy levélben értesítjük. Buszos utazás esetén ez egyenértékű a busz felszálló jeggyel. Ügyeleti mobiltelefonszámot adunk, ami az utazás első percétől a hazaérkezés pillanatáig mindig elérhető.

22.) Névmódosítási igényt tudok-e benyújtani?
Igen, engedményezés lehetséges. Írásban kell megadni, az új utas nevét, lakcímét, telefonszámát, érvényes úti okmány számát, illetve hogy melyik személy helyett fog utazni. Névváltoztatás esetén a hatályos általános utazási szerződési feltételek alapján az engedményezés miatt felmerülő költség az szerződési feltételek szerint térítendő. Ezen összeg megfizetését követően azonnal módosítjuk a szerződést/visszaigazolást.

23.) Mi fog történni, ha az utazó lemondja az utat?
Az általános utazási szerződési feltételek foglalja össze.

24.) Miért kell útlemondási biztosítás?
Az Utazó érdekében, a jelentkezéssel egyidejűleg a részvételi díj bizonyos tételeihez kötelezően felszámításra kerül az útlemondási biztosítási díj, mely a részvételi díj 1,5 %-a. Az utas terhére felszámított önrész: 20 %, mely kárrendezéskor kerül levonásra. A biztosító az erre vonatkozó üzleti szabályzata alapján dönt az önrész levonása utáni kártérítésről.

25.) Miért kell a baleset-, betegség- és poggyászbiztosítás?
Saját biztonságod maximálisan nagyon fontos. Nincs annál kellemetlenebb érzés, mint, amikor pont történik valami, amikor valaki a megérdemelt pihenését tölti. Megkötése utazási feltétel az Utazó szolgálatára aktuális díjszabás szerint. A felmerült költségeket a BBP biztosítás keretében és feltételei szerint a Biztosító megtéríti.

26.) Szokások, hagyományok?
Tekintettel arra, hogy a görögöknél mások a szokások és a hagyományok, részben az eltérő kultúrából adódóan, a cserekapcsolatok az ottani találkozó, illetve események alkalmával kialakult szimpátia alapján realizálódnak.

27.) MEGRENDELÉS, FOGLALÁS, INFORMÁCIÓ EGYEZTETÉS:

Írj e-mailt bátran: andromeda@andromeda.hu
vagy
keress nyugodtan a Facebook elérhetőségen
vagy
ha úgy érzed, hívj bennünket kényelmesen a telefonon (06) 22/316-000
vagy
mobilon 00-36-30-6422922, ha villámgyors infóra van szükséged,
vagy
térj be hozzánk személyesen az utazási irodába, ahol lelkes és vidám csapat fogad,
Székesfehérvár, Várkörút 2.
vagy
ha döntöttél, ideje elküldened az előfoglalásod az online felületen!

Nagyon szimpatikus, ezért érdekel, megnézem az online foglalást

Andromeda_elegedettseg_h185