Hogyan tudsz jelentkezni? Lépésről lépésre praktikus tanácsok az Andromeda Travel utazás szakértőitől és rendezvény specialistáitól.

7 lépéses Andromeda jelentkezés menete:

✓ Nézd meg a www.andromeda.hu weboldalon a programokat.

✓ Olvasgasd a weboldalt, nézelődj rajta, de ne sokáig, mert a helyek nem végtelenek.

✓  Az lesz az igazi számodra, amelyiknél szaporodik a légzésed, annál kattints rögtön.

✓ Miután kattintottál, ott is olvasd el, mert itt vannak a mélyreható részletek.

✓  Töltsd ki a weboldalon a program alatt alul az árajánlatigénylő részt. Ez még nem foglalás, nincs kötelezettséged se neked, se az utazási irodának.

✓ E-mailben kapod meg a személyre szabott árajánlatot és annak elfogadása után töltsd ki a megrendelőt elektronikusan könnyen otthonról.

✓ Mindjárt kész a megrendelés, már csak egy rövid teendőd van, hogy kitöltöd a megrendelő lapot elektronikusan online és átutalod az összeget a megadott határidőig a bankszámla számra: OKHB 10402908-29030453-00000000

1.) Mikor érdemes jelentkezned?
Minél előbb, mert a helyek folyamatosan telnek napról-napra, és korai megrendelés esetén pénzt tudsz megspórolni.

2.) A szerződés mikor jön létre?
Az utazás megrendelésével és az Andromeda Travel (továbbiakban: Andromeda) által írásban történt visszaigazolással és a megrendelt szolgáltatások Megrendelő és/vagy Utazó (továbbiakban: Utazó) általi megfizetésével. On-line és/vagy elektronikus megrendelés esetén az Utazó megrendelése elküldésével elfogadta Andromeda általános szerződési feltételeit (ÁSZF). Az utazási szerződés érvényesen Andromeda és Utazó között a megrendelés napjával akkor jön létre, ha azt a felek írásba foglalták, és ha Utazó az Andromeda ajánlatát elfogadta és a megadott határidőre a jelzett összeget bizonyíthatóan megfizette. Online és/vagy elektronikus megrendelés esetén: Utazó tudomásul veszi, hogy megrendelése elküldésével elfogadta az Andromeda közzétett általános szerződési feltételeit. Ebben az esetben a szerződés akkor jön létre, ha az Utazó az utazási szerződés szerinti díjat bizonyíthatóan megfizette Andromedának, valamint Andromeda a megrendelés elfogadását írásban megerősítette. Ha Andromeda az utazási szerződés létrejöttét, valamely feltétel fenn álltától vagy bekövetkezésétől tette függővé, azaz a részvételi jelentkezést csak feltételesen fogadta el, akkor a szerződés érvényességének további feltétele, hogy Andromeda az Utazót a jelentkezés feltétel nélküli elfogadásáról írásban értesítse. Ennek megtörténtéig az Utazó az utazási szolgáltatások teljesítését nem követelheti.
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF): honlapunkról letölthető vagy irodánkban átvehető.

3.) Kell-e érvényes úti okmány a megrendeléshez?
ÉRVÉNYES ÚTI OKMÁNY A MEGRENDELÉSHEZ NEM SZÜKSÉGES, de az utazáshoz mindenképpen kelleni fog. Ellenőrizd az úti okmányod (útlevél vagy személyazonosító igazolvány) érvényességét.

4.) Az utazáshoz milyen érvényes úti okmány kell?
Az utazáshoz feltétlen kell úti céltól függően érvényes új típusú plasztik kártyás személyazonosító igazolvány vagy érvényes útlevél. Görögországi utazáshoz elegendő az érvényes személyazonosító igazolvány, ha nincs érvényes útleveled. Amennyiben az Utazó nem magyar állampolgár, akkor a beutazási feltételekről fontos érdeklődni a megfelelő nagykövetségeken. Az Utazó minden külön értesítés nélkül köteles az utazáson való részvételhez szükséges okmányok (útlevél, személyazonosító igazolvány, vízum) érvényességéről és a célország, tranzitország(ok) előírásainak megfelelőségéről meggyőződni. Határon való átkeléshez személyazonosításra nem alkalmas a vezetői engedély (jogosítvány).

5.) Gyerekeknek kell-e úti okmány az utazáshoz?
Érvényes személyazonosító okmánnyal gyerekeknek is rendelkeznie kell az utazáshoz. Amennyiben az utazó gyermek nem magyar állampolgár, akkor a beutazási feltételekről fontos érdeklődni a megfelelő nagykövetségeken.

6.) Megrendeléshez mire van szükség a részvételi díjon kívül?
Az utazó(k) neve, lakcíme, e-mail címe, telefonszáma. A pontos születési dátumot is írásban kell megadni megrendeléskor az Andromeda részére, mert az utasbiztosításhoz szükséges. NAGYON FONTOS: az érvényes úti okmányban lévő neve(ke)t kell megadni pontosan!

7.) Mik a fizetési feltételek?
Az Andromedához beérkezett jelentkezési alapján küldjük a díjbekérőt, ami tartalmazza, valamint az ÁSZF-ben foglaltak az irányadók.

8.) Fizetés módja?
Átutalással vagy közvetlen készpénzbefizetéssel az Andromeda Travel Kft bankszámlájára, melyet a K&H Bank vezet. BANKSZÁMLASZÁMOT A DÍJBEKÉRŐ TARTALMAZZA. A BEFIZETÉSI / ÁTUTALÁSI BIZONYLAT KÖZLEMÉNY ROVATÁBA KÉRJÜK BEÍRNI: Megrendelő neve+utazók száma, úti cél és utazás időpontja. Késve fizetés esetén a foglalást jogunkban áll törölni. Amennyiben van mód és informálsz bennünket időben, segítünk meghosszabbítani a fizetési határidőt, utazástól függő.

A kitöltött jelentkezés vagy megrendelő alapján elkészítjük a Díjbekérőt és Utazási szerződést, melyet elektronikus módon e-mailben küldünk vagy levélként postázunk. A pénzösszeg Andromeda számlájára történő beérkezéséről az Utazónak e-mailt küldünk. A megrendeléshez szükséges dokumentumokat elektronikusan online vagy bescannelve/lefotózva e-mailben (andromedatravelutazas@gmail.com) vagy levélben kell megküldeni Andromeda részére. On-line megrendelés esetén szerződéskötésnek minősül az is, ha az Utazó Andromeda visszaigazolása alapján az esedékes díjat megfizette (szerződésre utaló magatartás!).

Tipp 1:  Várólista annyit jelent, amikor betelt egy utazás, akkor várólistára iratkozhatsz fel. Van olyan eset, amikor váratlan ok folytán valaki lemondja. Így a kiszemelt úton szabadul fel hely. Sajnos, előre nem tudjuk garantálni azt, hogy a várólistáról be fogsz-e kerülni az utazók közé.

9.) Kapok értesítést az átutalás megtörténtéről?

Miután beérkezik a bankba az összeg kapsz egy e-mail levelet tőlünk, hogy értesítsünk az

összeg bankba történő könyveléséről.

10.)Mikor érkezik meg hozzám vouchert, részvételi jegyet?
Az utastájékoztatót indulás előtt legkésőbb 5 nappal e-mailben fogod megkapni, ebben lesz az indulás pontos részlete. Busszal történő utazás esetén ez egyenértékű a buszos felszállójeggyel. Az ügyeleti mobiltelefonszámot az utastájékoztató tartalmazza, ami csak az indulás napján, ill. az utazás első percétől a hazaérkezés pillanatáig hívható kizárólag sürgős esetben, a megrendelt utazással kapcsolatban.

11.) Névmódosítási igényt tudok-e benyújtani?
Igen, engedményezés lehetséges. Írásban kell benyújtani és ezeket az adatokat megadni: új utazó neve, születési dátuma, lakcíme, telefonszáma, e-mail címe, illetve hogy melyik személy helyett fog utazni. Engedményezés (névváltoztatás) esetén a hatályos Általános szerződési feltételek alapján az engedményezés miatt felmerülő költség az ÁSZF szerint térítendő. Ezen összeg megfizetését követően Andromeda módosítja a szerződést/visszaigazolást.

12.) Mi fog történni, ha lemondod a megrendelést?
Az Általános szerződési feltételek foglalja össze.

Tipp 2:  útitársad nevében is tudsz jelentkezni.

13.) MEGRENDELÉS, FOGLALÁS, INFORMÁCIÓ EGYEZTETÉS:
Írj e-mailt nyugodtan: andromedatravelutazas@gmail.com
vagy
keress a közösségi Facebook-oldalunk elérhetőségén
vagy
ha úgy érzed, hívj bennünket kényelmesen a telefonon (06) 22/316-000
vagy
mobilon +36-30-6422922 munkaidőben, ha infóra van szükséged,
mert az Andromeda Travel utazási iroda lelkes és derűs csapata fogadja telefonhívásod. A munkaidőről az elérhetőségek menüben tájékozódj.

Jó tudni!

Megbízásokat belföldről és külföldről is vállal az Andromeda Travel Utazási Iroda ezekkel kapcsolatban: Utazásszervezés • Esküvőszervezés • Rendezvényszervezés.